#1 Skrevet Januar 8, 2006 har kjørt uten lambda sensor frakoblet på bilen noen mil nå for å teste, siden jeg får opp feilkoder via vagcom, men merker jo ingen forskjell på hvordan bilen går selv om den er frakoblet, går jo like bra! Skal det være slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2006 siden det er det at den er det samme med den utkobla, så vil vel det si at den er defekt da (?) samme greia på bilen min.. bare der er lambdaen ny.. så er vel noe anna galt en plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2006 Når bilen kjører i nødmodus har det ikke noe å si om lamdaen er koblet inn, du kan sikker rive ut luftmengde måleren også uten at det er forskjell. Om vag-comen sier lamdaen er gåen så er den nokså sikkert det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2006 Når bilen kjører i nødmodus har det ikke noe å si om lamdaen er koblet inn, du kan sikker rive ut luftmengde måleren også uten at det er forskjell. Om vag-comen sier lamdaen er gåen så er den nokså sikkert det. den sier ikke at den er gåen, men virker som hvis jeg har mye bensin på tanken så kommer ikke feilkoden, men bare når jeg begynner å få lite bensin.. kan det ha noe med bensinpumpa tro!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...