#1 Skrevet Januar 8, 2006 noen som vet?? fant ut av hvorfor bilen brukte så mye bensin.. men jeg fant ut at det lakk i dag... kjiipt azz.. men noen som vet ca pris?? hvis ikke det er alt for dyrt er det ikke vits og prøve og tette.. takkker for svar: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2006 finn en standard tank på en hugger... samma tanken.. bare litt forskjellig med pumpe systemet =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2006 kan man ikke bruke den fra hvilken som helst golf 2 da? er vel ikke noen forskjell, verfall ikke til 8v, men tror da alle er lik. Å da skal det ikke være vanskelig å få en billig en:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2006 så tankane på ein 8v gti, 16v gti og forgasser motorer er like. bare at på gti modellane er det bensinpumpe på utsida?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2006 så tankane på ein 8v gti, 16v gti og forgasser motorer er like. bare at på gti modellane er det bensinpumpe på utsida?? er jo pumpe i tanken + under bilen på gti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2006 er jo pumpe i tanken + under bilen på gti men tankane er like?? holder på å montere ein innsprut motor i bilen (forgasser org.) så eg kan bruke den orginale tanken men må da skaffe pumpa som skal vera i tanken og pumpa på utsida av tanken?? veldig OT no! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2006 men tankane er like?? holder på å montere ein innsprut motor i bilen (forgasser org.) så eg kan bruke den orginale tanken men må da skaffe pumpa som skal vera i tanken og pumpa på utsida av tanken?? veldig OT no! stemmer det! tar ut den orginale målern å setter inn pumpe fra gti;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...