pris på bensintank gti 16v

Anbefalte innlegg

noen som vet?? fant ut av hvorfor bilen brukte så mye bensin.. men jeg fant ut at det lakk i dag... kjiipt azz.. men noen som vet ca pris?? hvis ikke det er alt for dyrt er det ikke vits og prøve og tette.. takkker for svar: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finn en standard tank på en hugger... samma tanken.. bare litt forskjellig med pumpe systemet =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan man ikke bruke den fra hvilken som helst golf 2 da? er vel ikke noen forskjell, verfall ikke til 8v, men tror da alle er lik. Å da skal det ikke være vanskelig å få en billig en:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så tankane på ein 8v gti, 16v gti og forgasser motorer er like. bare at på gti modellane er det bensinpumpe på utsida??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så tankane på ein 8v gti, 16v gti og forgasser motorer er like. bare at på gti modellane er det bensinpumpe på utsida??

er jo pumpe i tanken + under bilen på gti

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo pumpe i tanken + under bilen på gti

 

men tankane er like?? holder på å montere ein innsprut motor i bilen (forgasser org.) så eg kan bruke den orginale tanken men må da skaffe pumpa som skal vera i tanken og pumpa på utsida av tanken??

 

veldig OT no!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men tankane er like?? holder på å montere ein innsprut motor i bilen (forgasser org.) så eg kan bruke den orginale tanken men må da skaffe pumpa som skal vera i tanken og pumpa på utsida av tanken??

 

veldig OT no!

stemmer det! tar ut den orginale målern å setter inn pumpe fra gti;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.