Lys og kupévifte stopper ikke

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et lite problem med min Passat -88. Problemet er at om jeg ikke rører lysbryteren, dvs lar den stå av hele tiden, og man skrur av tenninga, vil ikke lys og kupévifte stoppe. For å stoppe dette, må jeg skru av og på lys-bryteren. Hørt noe om at dette kan være lys-bryteren som er ødelagt? Har en passat til, riktignok ganske nedsnødd, så her er det i så fall mulig å ta en bryter. Men jeg synes det høres rart ut at dette skjer om det er brytern som er feilen, men nå har aldri det elektriske vært min store side!

 

Tror dere at det er lysbryteren? Eller er deet andre ting, som feks relé?

 

Takker for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være sliten tenningslås

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper da ikke det... Det er bare slit å bytte den, hehe. Men kan se om jeg får bytta bryter, men får vel ikke gjort det i de nærmeste dagene.

 

Ganske irriterende feil dette, batteriet mitt ble tomt seinest i går, og da klarte jeg ikke å lade batteriet nok, så da var det ikke mer strøm igjen neste gang jeg skulle fyre den opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du gjort noe med det elektriske i det siste?

 

Jeg byttet hovedlys og fikk problemer med det elektriske etterpå...omtrent samme som du har, men ikke helt.

 

Fant en feil i bryteren min også...ville sjekket denne først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.