#1 Skrevet Januar 9, 2006 Det begynner å irritere meg litt at det ikke er automatiske kjørelys i A6'en min (tyskimport). Går det an å omprogrammere lysene i denne bilen, eller må jeg bytte lysbryter eller lodde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2006 Må gjøre litt "hw jobb" bak lysbryter. Sjekk: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=13969&highlight=kj%F8relys+A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2006 Det er forsåvidt greit det, så lenge det fins noen beskrivelse av hva man skal gjøre Er det ikke mulig å kjøpe en ferdig norsk lysbryter og bytte ut den gamle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2006 Det jeg fikk vite av Møller er at dette er den eneste måten.. (klipping av kabler etc som nevnt i tråden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2006 Jeg har laget ei oppskrift i den tråden hvor jeg har beskrevet det som må til for å få kjørelys. Dette blir gjort på jobben ( Hamax Auto ). Når jeg skriver fra TFL og fra B betyr det å strekke en ny ledning fra disse kontaktene ( det sitter ingen der nå ) og til de ledningene som er nevnt. Kontaktplasseringene står på baksiden av bryteren din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...