#1 Skrevet Januar 9, 2006 Hei nå har endelig http://www.dubmodder.com/app/MK1/MK1.php kommet med jetta 1. da var det bare å begynne å skru dere!! legg gjerne ut noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2006 legger ut et par bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2006 heisann.hvordan får du lagra disse bildene osv...testa det her om dagen liksom men når jeg var ferdig med bilen liksom så fikk jeg bare printa ut bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2006 Hjulbuene uten flares burde vært forbedret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2006 en til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2006 heisann.hvordan får du lagra disse bildene osv...testa det her om dagen liksom men når jeg var ferdig med bilen liksom så fikk jeg bare printa ut bilde når du er ferdig med bilen klikker du på print screen knappen på tastaturet den pleier å være ved siden av F12 tasten. derreter går du inn i paint og klikker på rediger og lim inn og så er det bare å beskjære bildet! lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2006 Hjulbuene uten flares burde vært forbedret. enig med deg! Øyelokket og de smale crome gangerne kunne de laget bedre også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2006 Her er mitt bidrag.......er det ikke sært som er "in" da ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2006 Denne er bare stygg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 9, 2006 når du er ferdig med bilen klikker du på print screen knappen på tastaturet den pleier å være ved siden av F12 tasten. derreter går du inn i paint og klikker på rediger og lim inn og så er det bare å beskjære bildet! lykke til takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 9, 2006 tøff?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 9, 2006 Hmm... Synes det er noe kjent med denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 11, 2006 jetta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 14, 2006 Jeg vil ha en sånn jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 15, 2006 Blir aldri lei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...