#1 Skrevet Januar 9, 2006 Skal lakkere panseret mitt pga litt steinsprang, og vurderer da å gjøre litt mer ut av det en standard sølv. Hva syns folket om å gjøre det slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2006 småharry =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2006 har ikke sansen for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2006 Hadde droppet det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2006 Så lenge det ikke er snakk om en orginal A4 så syntes jeg det var ganske så tøft.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2006 Viss du lakker taket i samme farge så skal jeg heller godta det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2006 Synes det var stiligere enn standard sølv.. som er mer eller mindre kjedelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2006 Enig med Erling, men ville valgt en 50% grå istedet. Gjør hva DU synes er kult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2006 Viss du lakker taket i samme farge så skal jeg heller godta det satt nett og tenkte på det, før eg såg at du skreiv det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 9, 2006 Så lenge det er kun panseret, synes jeg det ser litt rart ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...