#1 Skrevet Januar 9, 2006 tok dette bilde av bilen i dag, og det ser ut som hovedlykte mine er blåe. syns dette i grunn såg litt småtøft ut: rolleyes men om jeg hadde sparysotet det me litt blått hadde vell tilsynet blitt sinna, eller? her er bildet i vert fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2006 det vil jeg tro ja. blå er jo politiets farge... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2006 vet om en som spraya lyktene på en bmw e30 HELT svart, og ble avskiltet: eek : pent var det heller ikke da: haha : Får vel neppe noe mer enn en mangellapp for litt toning selv om det er blått: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2006 Prøve med blå folie isteden for lakk kanskje? Lettere å få av igjen tenker jeg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...