Ettermontering av midtarmlen

Anbefalte innlegg

De som har lest tråden om bilen min ser at jeg har kjøpt et midtarmlene. Jeg er nødt til å skjære en del i plasten mellom setene, men jeg tør ikke gyve løs med dremelen uten å vite helt hvor jeg skal skjære. Noen som har ettermontert midtarmelene før? Regner med at det er ganske likt for alle vag biler.

Bilde av midtarmelene med feste anordning:

DSCF2457.jpg

Bilde av midtkonsollen.

DSCF2465.jpg

Beklager FRYKTELIG møkette bil! Hadde tre gutter på 190+ baki der forrige dagen, og de sparka godt fra seg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Er det ikke bare å smette ut den nedfeldte biten? Har du hatt av midtkonsollen og sett? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en midtkonsoll med utskjæring for midtarmlene. Der var det skjært ut det nedfelte pluss litt på høyresiden og muligens litt bak.

Kastet forresten den da jeg ikke har midtarmlene selv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Jeg får ta en titt på det til helga. Tror ikke det skal være noe hokkus pokkus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterete armelene i golfen ihelga, og det var bare ren skruing på den. Måtte bare fjerne bakerste oppbevarings-rommet (det rett foran askebegeret bak), og dette satt løste (bare trykt på plass).

Bare monterte første braketten inne i midtkonsollen, skrudde så den på plass igjen, og monterte armelenet til delen av braketten som stakk opp igjennom hulle der oppbevarings-rommet satt.

LETT SOM EN PLETT!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skar bort det bakerste buret. Tok først bare nedi hullet, uten kantene opp. Hvis du gjør det så ser du hva mer du må skjære bort. Var ikke så komplisert. Jeg måtte ta vekk midtkonsollen for å komme til å feste armlenet i festene sine under der. Gikk greit det også. Bare pass på ledningene til diagnosepluggen foran girstanga så du ikke sliter de av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i det?

Har prøvd å få tak i ett til min, men ingen har, bortsett fra Møller da som skal ha 4500.- for ett i svart skinn.: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i det?

Har prøvd å få tak i ett til min, men ingen har, bortsett fra Møller da som skal ha 4500.- for ett i svart skinn.: bh :

Kjøpt fra en delebil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.