Anbefalte innlegg

Har på følelsen at begge dynamoenene til 90'ene min er defekte. Har testet begge med ny spenningsregulator men det gir svært lite utslag. Først over 4.000 omdreininger slukker batterilampa på instrumentbordet, har ikke hatt mulighet for å måle ladespenningen der, men på tomgang er den lik som når motoren står stille. Noen som har peiling på overhaling av slikt? Eller er det bedre å kjøpe en ny?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttedynamo hos Triconor i Ole Deviks vei på Alnabru, Oslo. Det har redda meg billig ut av knipa et par ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å bytt ut ladelampen med en som er litt kraftigere.

 

I og med at du har skiftet regulator uten at det gir noen effekt på noen av dynamoene gjetter jeg at feilen ikke ligger der.

Hvor stor er sjansen for at 2 dynamoer skal ha samme feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag fikk jeg bilen inn på jobben og ladet opp batteriet 100%, da blinket ikke varsellampen i bilen mer, men får se hvordan det er når jeg har kjørt litt.

Litt pussig at ingen av dynamoene ikke lader skikkelig... Får se hva det blir til :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor gamle er batteriene? Startbatterier holder oftest ikke mer enn 6-8 år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.