#1 Skrevet Januar 10, 2006 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=6822092&sid=3aPl6vc_Z467632&pos=11&tot=772 Noen som har kjennskap til denne bilen? Den er solgt nå, en kamerat av meg handla den etter jeg fant den på finn.no. Bilen var billig pga. en del rust på dører og skjermer, noen skader på fangere og kilometerstand. Da vi var og kikka på den (om kvelden, dekka av snø...) kunne det se ut som at den hadde vært skada i front. Hadde vært moro å vite hvilke skader denne har vært igjennom hvis noen kjenner bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2006 Syns prisen var litt drøy jeg... Det du bør sjekke er om det er den utgaven med tanken under bilen eller i bagasjerommet. 92 var overgangen om jeg ikke husker feil... Er det den med tanken i bagasjerommet, så finner du de andre steder helt ned i 12.000,- Edit: Så ikke at det var quattro Da er nok prisen litt høyere enn jeg antok. Men jeg er ikke fan av utgaven med tanken baki =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2006 Tanken er ikke bak baksetene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2006 Det er en B4, så den har tanken under 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2006 Men ingen som kjenner den fra noen plass og som har peiling på hvilke skader den har fått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...