#1 Skrevet Januar 10, 2006 Jeg har en en Audi 80 Quattro `94. De elektriske vindusheisere har kuttet ut. Dvs. I sommer når bilen hadde stått i solen lenge så virket ikke el.vinduene før jeg hadde kjørt en stund så karosseriet fikk kjølnet. I det siste har vinduene gått ned, men vært vanskelig og få opp igjen. Og nå til slutt har de sluttet å fungere helt. Går hverken ned eller opp. Dette gjelder alle fire vinduer og alle tilhørende brytere. Noen som har noe tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2006 Hadde samme problem på min Audi 200. Det gjaldt alle vinduer, og de streiket som oftest når de skulle opp i gjen. Feilen var en lodding som var sprukket opp inni vindusheisereleet. På min bil sitter releet oppunder dashbordet v/førers venstre kne (bak dekselet med hylle). Da jeg klemte utenpå releet på en spesiell måte fikk jeg alltid igang vinduene igjen. Løste hele problemet med å åpne releet og varme opp loddetinnet der bruddet var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...