#1 Skrevet Januar 10, 2006 Hei, alle Først vi jeg minne om at det er klubbmøte på Mc Doof i Vestby i dag kl. 20.00 (som vanlig litt seinere for mitt vedkommende). En ting vi bør snakke om i dag (som vi har drøyd altfor lenge med) er hvem som skal ta over som lokallagsleder etter Rudi. Kandidater kan foreslås i denne tråden. Jeg vil samtidig benytte anledningen til å melde meg som lederkandidat. Min hjertesak for dette året er at vi ikke skal arrangere noe treff;) (ettersom det er mer enn nok å være med på på Østlandet fra før av). Derimot synes jeg vi skal bli enda flinkere til å reise sammen som Follogutta til treff rundt omkring. En annen ting er at vi gjerne kan gjøre enda mer sammen utenom selve treffene. Det behøver ikke å være mer avansert enn at vi treffes på en eller annen idyllisk strand og griller og koser oss. Vi er jo et av lokallagene som har fast møteaktivitet og har stabilt oppmøte på møtene våre, så aktiviteten er det ikke noe å si på. Men dette kan vi snakke mer om i kveld. Vi sees! . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2006 Jeg vil samtidig benytte anledningen til å melde meg som lederkandidat. Du har min støtte ihvertfall. Vil i samme åndedrag stille meg til disposisjon for eventulle andre verv i lokallaget. Sees på McDee ikveld....jeg også litt seinere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2006 Jeg kommer kanskje, fattern kommer på besøk så jeg veit ikke... Kunne vi ikke ha møttes på værste litt senere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2006 skal se om jeg klarer å slepe meg dit. Sliter sånn passe oversupersinnsykt med ryggen. tirsdag om 14dager tar vi en burger og så stikker å titter på garasjen min, som er ferdig til inspisering! så får de som vil henge med etter en mcdoof gjøre det. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=383133#post383133 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2006 Du har min stemme også andi.... blir dessverre dårlig med tid til lokallagsmøter for meg pga junior men kommer forhåpentligvis sterkere tilbake til sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2006 Da er valget avholdt... Ny Lokallagsleder: Andreas Westby... Nestleder: John Arne Øverby Kasserer: Ole Christian Wold Enestående vedtatt og oppspist... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2006 Og her er beviset på at valget ble gjort på riktig måte med anonyme stemmesedler. Man ser en lykkelig nyvalgt leder i forgrunn til venstre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...