Anbefalte innlegg

http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000035dbpFK99AI005.html

 

 

hva trur dere om dette settet? har ikke tenkt til å kjøre på bane for å si det sånn...

jeg trur du kanskje ikke får de forhåpningene du venter på om du monterer 35/40 senkesett. Mitt tips til deg er å gå for 60/40 senk, blir mye bedre. Har det selv, og er veldig fornøyd med det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo et like dyrt sett omtrent med 55/40 a.. men blir det ikke lavt?

 

bor i nord østerdal og her er ikke veiene de beste, særlig ikke folldalsveien! der har jeg subba før :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo et like dyrt sett omtrent med 55/40 a.. men blir det ikke lavt?

 

bor i nord østerdal og her er ikke veiene de beste, særlig ikke folldalsveien! der har jeg subba før :rolleye:

Slenger ut noen bilder av bilen med 60/40 H&R Senkesett, fra Powerzone!

er ikke så altfor lavt dette settet heller, men synes det er veldig bra og lavt nok for meg, er heller ikke de beste veiene her i telemark heller..

IMG_6118.jpg

028c13e9.jpg

IMG_5861.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var nice! er ikke lavt i forhold te bunnpanne o.l? skal ikke ha på ekstra plast, bare lakkere ned... trøbbel å få godkjent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 30mm Cobra senkefjærer foran/bak i fra Autospar og min ser slik ut med 18". ;)

 

DSCN0066.jpg

 

Egentlig MÅ man bytte dempere når man setter på fjærer som senker mer enn 45mm pga av at man sliter ut demperene mye fortere når de står i den posisjonen de gjør enn i forhold med org fjærer.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den var grei ja! skal ha 18" bbs jeg.. lurer på hvor mye jeg skal senke for at det skal bli nice...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du legge mer enn MAX 2000kr i senking hadde jeg gått for justerbar senking. : ja : Skru den ned om sommeren og opp om vinteren feks. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke planen å bruke så alt for mye penger på den.. må prioritere litt... Les: brennvin, fest og moro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brenn sjøl og kjøp justerbart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min med 40/40 sett fra H&R. Må ned mere før jeg er fornøyd, Høy som ei bolig blokk. Justerbart er vel tingen.

tag9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal man senke en A4 b5 må man ha justerbart.

 

Senker man med bare fjærer, typisk 40/40 og 60/40 så får man en bil som er tilsvarende lik en orginal bil av annet merke i høyden. A4 b5 er jo høy som en skyskraper orginalt.

 

EDIT: Men dersom man ikke vil ha det så veldig lavt så er jo 60/40 beste alternativ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skru til det subber og litt opp hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

'96 A4 med FK Silverline, sluppet ned ca 70mm..

a4_19oz_side.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo et like dyrt sett omtrent med 55/40 a.. men blir det ikke lavt?

 

bor i nord østerdal og her er ikke veiene de beste, særlig ikke folldalsveien! der har jeg subba før :rolleye:

 

Nja, er ikke så veldig vant til gode veier jeg heller da. Men jeg hadde 60-40 og det bhadde jeg gått for. Du vil vel at bilen skal se bra ut....

 

Personlig syns jeg 25-30 blir for "spakt". Vitsen blir liksom borte...

 

 

Mvh

 

Ken Arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da går jeg nok for 55-40 til sommern.. ikke no vits å sett på det no hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.