#1 Skrevet Januar 10, 2006 http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000035dbpFK99AI005.html hva trur dere om dette settet? har ikke tenkt til å kjøre på bane for å si det sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2006 http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000035dbpFK99AI005.html hva trur dere om dette settet? har ikke tenkt til å kjøre på bane for å si det sånn... jeg trur du kanskje ikke får de forhåpningene du venter på om du monterer 35/40 senkesett. Mitt tips til deg er å gå for 60/40 senk, blir mye bedre. Har det selv, og er veldig fornøyd med det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2006 er jo et like dyrt sett omtrent med 55/40 a.. men blir det ikke lavt? bor i nord østerdal og her er ikke veiene de beste, særlig ikke folldalsveien! der har jeg subba før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2006 er jo et like dyrt sett omtrent med 55/40 a.. men blir det ikke lavt? bor i nord østerdal og her er ikke veiene de beste, særlig ikke folldalsveien! der har jeg subba før Slenger ut noen bilder av bilen med 60/40 H&R Senkesett, fra Powerzone! er ikke så altfor lavt dette settet heller, men synes det er veldig bra og lavt nok for meg, er heller ikke de beste veiene her i telemark heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2006 det var nice! er ikke lavt i forhold te bunnpanne o.l? skal ikke ha på ekstra plast, bare lakkere ned... trøbbel å få godkjent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2006 Jeg har 30mm Cobra senkefjærer foran/bak i fra Autospar og min ser slik ut med 18". Egentlig MÅ man bytte dempere når man setter på fjærer som senker mer enn 45mm pga av at man sliter ut demperene mye fortere når de står i den posisjonen de gjør enn i forhold med org fjærer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2006 den var grei ja! skal ha 18" bbs jeg.. lurer på hvor mye jeg skal senke for at det skal bli nice... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2006 Skal du legge mer enn MAX 2000kr i senking hadde jeg gått for justerbar senking. Skru den ned om sommeren og opp om vinteren feks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2006 ikke planen å bruke så alt for mye penger på den.. må prioritere litt... Les: brennvin, fest og moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 11, 2006 Brenn sjøl og kjøp justerbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 11, 2006 Her er min med 40/40 sett fra H&R. Må ned mere før jeg er fornøyd, Høy som ei bolig blokk. Justerbart er vel tingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 11, 2006 Skal man senke en A4 b5 må man ha justerbart. Senker man med bare fjærer, typisk 40/40 og 60/40 så får man en bil som er tilsvarende lik en orginal bil av annet merke i høyden. A4 b5 er jo høy som en skyskraper orginalt. EDIT: Men dersom man ikke vil ha det så veldig lavt så er jo 60/40 beste alternativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 11, 2006 skru til det subber og litt opp hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 11, 2006 '96 A4 med FK Silverline, sluppet ned ca 70mm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 12, 2006 er jo et like dyrt sett omtrent med 55/40 a.. men blir det ikke lavt? bor i nord østerdal og her er ikke veiene de beste, særlig ikke folldalsveien! der har jeg subba før Nja, er ikke så veldig vant til gode veier jeg heller da. Men jeg hadde 60-40 og det bhadde jeg gått for. Du vil vel at bilen skal se bra ut.... Personlig syns jeg 25-30 blir for "spakt". Vitsen blir liksom borte... Mvh Ken Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 12, 2006 da går jeg nok for 55-40 til sommern.. ikke no vits å sett på det no hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...