#1 Skrevet Januar 10, 2006 Trenger hjelp med delenummer til foringer til stabstaget (tror jeg det heter I Danmark kaller vi det krengningsstabilisator) foran. Klonker litt når jeg passerer ujevnheter og det er de eneste foringer jeg ikke har byttet enda.. Bilen er en A3 1,8 med AGN motorkode. Har noen en ca. pris også må jeg bare og takke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2006 delenummer er 1J0 411 315 C Til passat/A4 koster disse ca 600 uorginalt og 600.- pr stk orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2006 Kosta ikke mer en 100 lappen i Danmark http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=88163 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2006 Takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2006 Har Powerflex resten av veien rundt så bestilte like gjerne derfra igjen.. 423,- for 2 var jo ikke akkurat dyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...