#1 Skrevet Januar 10, 2006 er det mulig å ettermontere sånn dimming? tenker da på lyset i taket, nå er det jo bare av/på. liker sånn dimming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2006 ja du får kjøpt noe du kobler til der, tror di har på biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2006 Æ'kke det litt sånn bimmmer-aktig? Neida! Så en engang som dimmet ned til forhåndsinnstilt lysnivå, men ikke spør hvor.. DEFA'n holder i det minste lyset på en stund når en har åpnet bilen og litt etter at den er stoppet. Ikke så dumt igrunn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2006 lyser holder seg en stund etter at bilen har stoppet eller lukker døren men skrur seg så brått av jeg har lyst på noe som dimmer vakkert og fint ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2006 Biltemas 'Lysforsinker' (39-724) does the trick. Holder lyset i ca. 15 sek. før det fader ut. Hadde en slik en i 'gamle-audi'n' - vippet ut kupélampa og la den pent innenfor. Tok ikke noe plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2006 Hvis du har alarm vil en sånn lysforsinker lage litt krøll. Husker ikke akkurat hva som skjedde, men jeg måtte fjerne denne da jeg monterte alarm. Mulig at jeg ikke fikk slått på alarmen før lyset hadde slukket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2006 ikke mulig å hente no greier fra en a4 da tror dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2006 Skal vel ikke se bort ifra det, er vel originalt slik på A4'en? I A3'en min er det ihvertfall det. Så om du har en kamerat med A4, så tar det vel ikke lange tiden å finne ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 11, 2006 Skal vel ikke se bort ifra det, er vel originalt slik på A4'en? I A3'en min er det ihvertfall det. Så om du har en kamerat med A4, så tar det vel ikke lange tiden å finne ut. Er det i A4`n ja,dimmer fiiint ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 11, 2006 men hva er det som gjør at det dimmer ned ? ligger dette i lyset som sitter i taket eller er det noe annet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...