#1 Skrevet Januar 10, 2006 Gratulerer med dagen Terje Rønning. Holdt nesten på å glemme å skrive denne tråden Du ligger knappe 3 og et halvt år foran meg hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2006 Gratulere Terje !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2006 Gratulerer Terje og alle andre som har dag i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2006 Grattis! Trodde du var rundt 25 jeg..??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2006 Gratulerer med gårs-dagen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2006 grattis...:)ligge 10 år etter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2006 Grattis "gammer'n" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2006 Gratulerer så mye med gårdagen Terje. Jeg synes ikke du er så veldig gammel jeg, men det kan ha noe å gjøre med det faktum at jeg følger etter om 18 dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 11, 2006 Faen du holder deg godt, akkurat som meg.. Grattis, skal spise kake for deg jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 11, 2006 Takk skal dere ha jenter:) Og spesielt til deg Sverre A: Jeg vet ikke om jeg bør anbefale deg sterke briller eller om du bare skal få en klem, Geir T: måtte du havne i Hyundai himlen når dine dager her er talte: slå : Roger: Full feiring i Sverige i år da og Håkon: ja, vi er i godt hold begge 2:stikke: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 11, 2006 "Grættis" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 11, 2006 Takk skal dere ha jenter:)Og spesielt til deg Sverre A: Jeg vet ikke om jeg bør anbefale deg sterke briller eller om du bare skal få en klem, Geir T: måtte du havne i Hyundai himlen når dine dager her er talte: slå : Roger: Full feiring i Sverige i år da og Håkon: ja, vi er i godt hold begge 2:stikke: Hehe får ikke noe pepper eller slikt jeg da Terje ?? Vi skal feire bursdagen din på isen i Sverige. Kanskje du kan få en sinnabrus med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 11, 2006 Neida Pål, deg bare smiler jeg overbærende til: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 11, 2006 Neida Pål, deg bare smiler jeg overbærende til: haha : Hehe ja du leder med 6 år på meg faktisk. Blir halvveis til 64 år jeg i mai,nærmere bestemt 17 mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 11, 2006 Grattis med gårsdagen da Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 11, 2006 grattis me overstått:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 12, 2006 Grattis til sjuende far i huset! Godt å se at vi har med oss voksne, ansvarsbevisste "gamliser" på treff og turer som kan passe på oss:D Hipp, hipp, hipp - HURRA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...