#1 Skrevet Januar 11, 2006 Har hatt ett problem med min golf 2 (gti16v) de siste dagene. Er en klakke lyd som høres skikkelig stygg ut. Lyden kommer i f.eks en rundkjøring ved gasspådrag, men forsvinner hvis clutchen frigjøres. Ellers så merker jeg en del vibrasjon fra rattet (bilen har servo). Lyden kommer å går å den var jo selvfølgelig ikke der når verkstedet mitt ringte i dag: dum : Men fikk beskjed om at det ikke var drivledd i allefall. Noen som har vært borti dette eller vet hva det kan vær? På forhånd takk for svar:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2006 sånn som du sier det.. så høres det ut som drivledd.. men kan også være foringer i forstillinga som er gåene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2006 Trodde også det var foringer som var gåen, men det er vel nesten en konstant lyd!? Her kan du kjøre flere km før rattet begynner å vibrere å lyden oppstår. Er en ganske kraftig lyd og kan umulig være bra. Lite gøy å kjøre med iallefall: gråter : Snodig nok så leverte en arbeids kolega inn mk2'en i dag morges med samme problem. Håper han har fått ett mer vetigt svar enn det jeg har: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2006 Trodde også det var foringer som var gåen, men det er vel nesten en konstant lyd!?Her kan du kjøre flere km før rattet begynner å vibrere å lyden oppstår. Er en ganske kraftig lyd og kan umulig være bra. Lite gøy å kjøre med iallefall: gråter : Snodig nok så leverte en arbeids kolega inn mk2'en i dag morges med samme problem. Håper han har fått ett mer vetigt svar enn det jeg har: klø : jeg hadde for noen mnd siden veeeldig slitne drivknuter... noen ganger så lagde ikke lyd eller ikke gjorde noe andre ganger lagde de lyd.. og kjørte jeg litt fort.. så ble det bare værre tilslutt, (før jeg bytta dem) .. så var det sånn at rattet begynte og vibrere noe helt inni granskauen... sikker på at det ikke er det da? kan være gåene selvom mansjettene er hele.. ta dem løs og vri og skru litt på dem. så vil du merke om det er mye slark i dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2006 hm.. lenge siden denne var i livet, men fant du ut hva som var problemet?... har akkurat det samme med min.... he he... hvor påles tykkelsen på drivleddene forresten? usikker på om det er 90mm eller 100mm... (hvis noen gidder og svare da.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2006 hm.. lenge siden denne var i livet, men fant du ut hva som var problemet?... har akkurat det samme med min.... he he... hvor påles tykkelsen på drivleddene forresten? usikker på om det er 90mm eller 100mm... (hvis noen gidder og svare da.. ) tar jeg ikke feil måles vel drivknutene rundt der mansjetten tetter på knuta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2006 takker så mye ut og se etterpå.. håper det blir en tur til biltema, og ikke leting etter brukte på 100mm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...