Knirk fra forstilling A6 2002

Anbefalte innlegg

Har en knirkelyd fra forstillinga når bilen er kald. Kommer i fartsdumper. Desto kaldere desto mer. Så fort det bler mildt. Borte. Noen som har /har hatt tilsvarende problem? Bilen skal på service til Møller om 14 dager, men tenkte jeg skulle være litt forberet før jeg snakker med dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A6 2003.. Knirker "oig" knaker fælt ..

Rapport ønskes etter verkstedbesøk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal du få. Time den 26 januar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en knirkelyd fra forstillinga når bilen er kald. Kommer i fartsdumper. Desto kaldere desto mer. Så fort det bler mildt. Borte. Noen som har /har hatt tilsvarende problem? Bilen skal på service til Møller om 14 dager, men tenkte jeg skulle være litt forberet før jeg snakker med dem.

Hei!

Dette har jeg nettopp "vært gjennom" selv. Min A4 2003 mod. har samme knirkelyder fra forstillingen over fartsdumper. Helt borte i mildt vær. Jeg hadde bilen nylig til sjekk hos Møller som ikke fant noe galt med verken støtdempere, drivakselmansjetter e.l - de kunne derimot fortelle at dette var ganske vanlig "problem" og kommer fra innfestingen av støtdemperen som rett og slett "tørker noe inn" i kaldt vær og dermed lager disse knirkelydene...men altså ikke noe å bekymre seg over, bare litt irriterende!

Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt inn ein del biler på jobb med multilink som kniker fra nedre bærekuler.Får ikkje fram den lyden vist ikkje hjulene står i normalstille.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk gummiopphenget til stabstaget....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var servicen unnagjort. Uten noe spesielt resultat med henhold til knirkelyden. Med 4 bærearmer på hver side og ingen av de var slakke kunne de ikke si hva det var. Må bare vente til de blir dårligere.Med tanke på at bruktbilgarantien går ut om 1 mnd er ikke det ideelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.