Takluke motor skriker! Hva kan det komme av?

Anbefalte innlegg

På vei til innebandytrening igår så begynte brått motoren til takluka å skrike/lage lyder som bare fy!

Helt uten videre begynte den brått å bråke, men hva i all verden kan det komme av? Selv uten tenning stod den å bråka.

Var jo minus grader inntil tidlig igår, og jeg vet ikke om det da kanskje kan ha kommet noe vann/fuktighet på denne via kondens fra takluka? pluss gradene krøp jo oppover utover dagen husker jeg, og jeg kjørte på kvelden.

Men hver gang jeg banka opp i taket så gav den seg, alt fra par-tre sekunder til ett minutt..: mad :

Prøvde også å bruke selve takluka ved å justere den opp og bakover, og skrikinga slutta i det motoren gikk og justerte. Men så fort ruta var på plass til dit den skulle så begynte den igjen.

Noe så irriterende har jeg aldri vært borte i før! Måtte skru opp musikken til det omtrent skrapa i høytalerne!: rolleyes

Så om noen har vært borte i lignende, eller har noe ideér om hva det kan være, så jall ut!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.