#1 Skrevet Januar 12, 2006 Leser i styling kataloger at det kan levers styling girkuler til Audi "80" typen og da i fra ca 86 til 94. Men er det virkelig forskjell på de bilene som er levert etter 94? Tenker da på cab'n min er en 96 mod, men kal vel aldri tro at en girkule fra en 92 mod cab ikke skal passe på en 96 mod? Forskjell i gjengepartiet? Mente å huske at den girkula fra min 93 mod S2 gikk på. Noen som har en logisk forklaring? Bare det at man "sluttet" å produsere den vanlige "80'n" i 94?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2006 Det er nok bare det at 80 gikk til og med 94 i vanlig sedan-utgave ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2006 Satser på å kjøpe en jeg da.. passer den ikke, så skal den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2006 hvor kjøper du girkule? må ha ny jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...