Anbefalte innlegg

Har en a4 1.8 96 mod, og instrumentene mine er plutselig døde... Speedometer, turteller, tankmåler og temp. Men klokka går, og skrur jeg på lysene blir det lys og km tellern funke...

hva skjer a? sjekka sikringer og

fikset!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en a4 1.8 96 mod, og instrumentene mine er plutselig døde... Speedometer, turteller, tankmåler og temp. Men klokka går, og skrur jeg på lysene blir det lys og km tellern funke...

hva skjer a? sjekka sikringer og

fikset!

gammel tråd, men prøver

det samme har skjedd med konas A4 1.8tq, hva kan feilen være, hvor begynne å lete?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får arrestere meg om jeg tar feil, men tror det kan være spenningsregulatoren bak på kombi-instrumentet som er gåen.

Det er i hvert fall en slik på de eldre, men jeg vet ikke hvor lenge de hadde det.

Det sitter i hvert fall en liten komponent med 3 bein helt til høyre på baksiden av kombi-instrumentet mitt. Den er skrudd fast med en skrue og det ligger varmeavlederpasta bakom.

Denne koster vel et par hundrelapper og det er forsøket verdt å bytte den før man gjør masse annet...

Som sagt er det slik på min gamle 100, men er ikke sikker på om det er slik på din.:o

Men kan som sagt være forsøket verdt å sjekke: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan forresten også være dårlig kontakt i tenningslåsen din hvis jeg ikke husker helt feil av symptomer som er beskrevet her på forumet tidligere...

Legg det gjerne ut om/når du finner ut hva som er feil.

Lykke til: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for tips:)

viste seg det var så enkelt som å koble av batteriet kobla det på igjen og alt ok:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.