#26 Skrevet Februar 15, 2006 va førsta inne i går for første gang på længe og jeg hadde ikke tid denne helgen, grunnet et stevne, jeg er dommer. Men jeg er klar etter det Ser ut som at d gaar mot en litn utsettelse, aa d e jo bra! mine forslag t datoa staar fortsatt, saa kom bare m innspill! Bra om vi faar d t saann at flest muli kan komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 15, 2006 Ser også ut til at denne helga går bort i jobb og styr , vi får prøve igjen seinere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 16, 2006 Møtet er herved utsatt... Ny dato vil komme.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 16, 2006 Møtet er herved utsatt... Ny dato vil komme.... :klapp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 16, 2006 Det va greit å få det avklart Ken Arne, vi finn nok en ny dato som passer for de fleste skal du se. Vi sees nok om ikke så alt for lenge. Heng i lampa folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 20, 2006 ettersom æ jobbe anna hver helg, så e for min del oddetalls uke en grei ting, å da e vel 4.3 første mulighet for mæ. så da blir æ me hvis d skulle havne på en av de hær helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 20, 2006 ettersom æ jobbe anna hver helg, så e for min del partalls uke en grei ting, å da e vel 4.3 første mulighet for mæ. så da blir æ me hvis d skulle havne på en av de hær helgen 4. Høres ut som en vældi bra dato ja.... Flere som e m på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 20, 2006 Æ kan ikke før den 18.03 Har kurs 1-3 å så blir æ i oslo etter det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 21, 2006 Hei. Foreslår da at vi venter til Ken Arne er tilbake. Synes lokallagslederen bør være med på dette møtet. Hva sier dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 21, 2006 Hei. Foreslår da at vi venter til Ken Arne er tilbake.Synes lokallagslederen bør være med på dette møtet. Hva sier dere. 18. høres i utgangspunkte greit ut førr mæ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 22, 2006 Må vel være med han også ja , vi får bare vente litt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 23, 2006 Kansje greit å ta det den 18 da... Sender ut en melding om det på mail... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...