Hva slags foringer burde jeg velge?

Anbefalte innlegg

Heisann..

Legger ut posten her i håp om å få litt hjelp angående foringer til understellet mitt, skal ikke ha noe sånn hardcore banebil her, men vil ha en bil som er stiv og fin. Har supersport gewinden, slik at dere vet der.

Jeg vil ha en stiv og fin bil, som henger godt på veien, er til G2.

Så hva slags foringer synes dere jeg burde velge, hvor får jeg kjøpt dem billigst og hvor mye koster dem?

Lurer også på om dette er vanskelig å bytte, tips og triks mottas med takk:)

Mvh

Kim Andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann..

Legger ut posten her i håp om å få litt hjelp angående foringer til understellet mitt, skal ikke ha noe sånn hardcore banebil her, men vil ha en bil som er stiv og fin. Har supersport gewinden, slik at dere vet der.

Jeg vil ha en stiv og fin bil, som henger godt på veien, er til G2.

Så hva slags foringer synes dere jeg burde velge, hvor får jeg kjøpt dem billigst og hvor mye koster dem?

Lurer også på om dette er vanskelig å bytte, tips og triks mottas med takk:)

Mvh

Kim Andre.

kollevold har gode foringer. gule og røde. røde er for meir banebruk og egner ikkje til vei.

så vil anbefalla dei gule. koster ca 2-2500kr for komplett forran og bak.

kjøre/kjørte sjølv med gule forran og røde bak. i tilleg med stab.stag framme oppe og nede. bilen låg fint i svinger og var veldig behaglig å kjøra.,

veldig lett å bytte. einaste som tar tid er å fjerne dei gamle, men dei bare kutter du opp eller brenn dei vekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kollevold har gode foringer. gule og røde. røde er for meir banebruk og egner ikkje til vei.

så vil anbefalla dei gule. koster ca 2-2500kr for komplett forran og bak.

kjøre/kjørte sjølv med gule forran og røde bak. i tilleg med stab.stag framme oppe og nede. bilen låg fint i svinger og var veldig behaglig å kjøra.,

veldig lett å bytte. einaste som tar tid er å fjerne dei gamle, men dei bare kutter du opp eller brenn dei vekk

http://www.wrdusa.com leverer iaf komplette sett til golf 1 til halve prisen inkl moms/frakt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.