99 a6, for si på rompa etter senking..

Anbefalte innlegg

Har senket min a6 avant 3 cm, syntes den ble for lav bak i forhold til fram. Hva kan jeg gjøre???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte senkesett som senker mer foran enn bak. Det som har skjedd med deg er mer enn regel enn unntak for sett som senker like mye foran og bak.

 

Evt vente litt så skal den sette seg litt mer foran pga vekten.

 

Du kan og leke deg med vinkelsliper, men anbefaler det ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legge lodd foran: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp senkeskåler. det hjelper nok en del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp senkeskåler. det hjelper nok en del.

 

Noen som vet hvor man kan få tak i senkeskåler til A6'n da ? er dette godkjent ?

Har en 2002 A6 1,8Tq avant som skal senkes med Eibach fjærer til våren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok du mest sannsynlig vil få samme "problemet" med senkesettet fra Eibach. Dessuten bør du være obs på at fjærene fra Eibach ikke senker veldig mye. Hadde Eibach fjærer på min forrige Passat, og jeg var ikke fornøyd med hvor mye de senket ift. hva det ble oppgitt at de skulle senke. Ja, bilen ble lavere, men hjula lå ikke like pent i hjulbuen som de skal etter senking. Dette kommer selvfølgelig an på hvor mye du skal slippe bilen ned. Bare et lite tips.

 

Skal du få senking helt 100 må du nok investere i justerbart, men det da til en litt annen pris...

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.