Anbefalte innlegg

Hei. Har tenkt å space ut hjule mine på min 90 quattro, har det noe påvirkning, noe å si på quattrosystemet om jeg spacer ut mer forran enn bak?

Takker på forhånd

Lars Henrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingenting å si for quattrosystemet så lenge ikke rulleomkretsen foran og bak forandres

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingenting å si for quattrosystemet så lenge ikke rulleomkretsen foran og bak forandres

okei, takker! det jeg var ute etter å høre. blir det noe synlig forskjeld om jeg spacer ut mer forran trur du, ser det dumt ut?

Takker på forhånd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, takker! det jeg var ute etter å høre. blir det noe synlig forskjeld om jeg spacer ut mer forran trur du, ser det dumt ut?

Takker på forhånd

Tror ikke du kommer til å se det. Hvis du ikke skal space MYE mer foran da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du kommer til å se det. Hvis du ikke skal space MYE mer foran da...

så på 5mm bak og 1cm forran, noen forslag til hvor jeg får kjøpt dette billigst?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Torshov Rekvisita eller Bilxtra Ullevål. Husk medlemskort, så får du rabatt. Husk også at hvis du spacer ut mer enn 5mm, så må du ha lengre hjulbolter. Lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Torshov Rekvisita eller Bilxtra Ullevål. Husk medlemskort, så får du rabatt. Husk også at hvis du spacer ut mer enn 5mm, så må du ha lengre hjulbolter. Lykke til

der har de sikkert sånt ja:) bør vel ha lengre bolter da ja, hehe. Ellers kan det bli litt risikabelt. Får jeg tak i lengre bolter der og ell? men 5mm, ser du tydlig forskjell på det? er ganske grønn på dette sø..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

INGEN slår biltema på priser på spacere:) 29.90,- for 2 stk: rock : disse får man i 3 og 5 mm;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte et par av biltema 3mm spacere i dag, ikke passet dem så jeg måtte modifisere litt sjøl, bare midlertidig for meg heldigvis.. dem var ikke av beste kvalitet akkurat ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

INGEN slår biltema på priser på spacere:) 29.90,- for 2 stk: rock : disse får man i 3 og 5 mm;)

Ja, fant de i katalogen her, billig da:) er vel ikke de beste nei, hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor dårlig kan en spacer egentlig være da?: klø :

ga 150,- per stk hos den lokale dekkpusheren men tror ikke de var så mye bedre en disse: rolleyes måtte tilpasse litt jeg og;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor dårlig kan en spacer egentlig være da?: klø :

ga 150,- per stk hos den lokale dekkpusheren men tror ikke de var så mye bedre en disse: rolleyes måtte tilpasse litt jeg og;)

Duger sikkert, men hvor lange bør bolta være hvis jeg spacer 1cm eller mer? vet du det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skal kunne skru/stramme bolten minst 7 omdreininger ...går ikke dette er boltene for korte:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skal kunne skru/stramme bolten minst 7 omdreininger ...går ikke dette er boltene for korte:)

Takker for svar. vet du hvor mange mm som er vanlig på bolter? så i biltema katalogen her, blei ikke så mye klokere. hehe, vor mye er det egentlig mulig å space ut? er grønn på dette serru:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter du på 10mm spacer er vel en god regel å bruke 10mm lenger bolt? eller? hehe. Tommelfingerregel er og at en bolt alltid skal være skrudd inn en gang sin egen tykkelse.

Men ville vært litt skeptisk til å sette på bredere spacer fremme enn bak da jeg har hørt i vinden en gang at dette kan gi litt merkelig oppførsel, sikkert noen med erfaringer som kan fortelle om dette, da erfaringer alltid er bedre enn teori...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter du på 10mm spacer er vel en god regel å bruke 10mm lenger bolt? eller? hehe. Tommelfingerregel er og at en bolt alltid skal være skrudd inn en gang sin egen tykkelse.

Men ville vært litt skeptisk til å sette på bredere spacer fremme enn bak da jeg har hørt i vinden en gang at dette kan gi litt merkelig oppførsel, sikkert noen med erfaringer som kan fortelle om dette, da erfaringer alltid er bedre enn teori...

Høres bra ut, men om jeg setter på 3mm bak og 5mm forran, kan vel ikke det ha så mye og si?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi 90? Sleng på 10 bak og 5 fremme og ha strekk i dekka...;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi 90? Sleng på 10 bak og 5 fremme og ha strekk i dekka...;)

Ja, med orginale buer ja, men jeg har b4 framskjermer og 7" breie felger, det som er litt dumt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man spacer ut f.eks kun bak, vil ikke bilen da ligge med greit hjulspor foran, men bak vil den ligge å jobbe seg opp fra hjulsporene i asfalten under kjøring, som igjen resulterer i at bilen blir ubehagelig å kjøre ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte space ut foran og glemte bak. Spaca ut med 8mm foran og det ble fryktelig å kjøre. Vingler og sporer vannvittig, så måtte slenge på tilsvarende bak...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.