UP kårer årets bilbølle

Anbefalte innlegg

For ca 10 år siden hadde jeg 85 hvit Golf 1.6. Denne gikk så fort jeg bare ville selvom det bare var 75Hk, trodde jeg. Får vondt i magen når jeg ser dette bildet. Kunne like godt vært meg på den tiden. : dum :

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138258

1137140742420_140.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ca 10 år siden hadde jeg 85 hvit Golf 1.6. Denne gikk så fort jeg bare ville selvom det bare var 75Hk, trodde jeg. Får vondt i magen når jeg ser dette bildet. Kunne like godt vært meg på den tiden. : dum :

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138258

1137140742420_140.gif

Idiotiske forbikjøring fortjener helt klart bilbølle-stempel, men hvis UP hadde turt, så burde vel en fyllekjører som har meid ned noen folk eller de som kjører feil vei ut på motorveien fra Gardermoen heller blitt årets bilbølle. Men det er jo de svake grupper i samfunnet som gjør slikt og de fortjener ikke slik hets : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tro om det er for seint å melde seg på årets konkuranse??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på at det er 13.januar så tror jeg du skulle ha godt av tid å ta av.. Om det er en konkurranse verdt å hevde seg i derimot.... ;)

Men at det der er "årets bølle" ? Runar har vel et poeng lenger opp.... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på at det er 13.januar så tror jeg du skulle ha godt av tid å ta av.. Om det er en konkurranse verdt å hevde seg i derimot.... ;)

Men at det der er "årets bølle" ? Runar har vel et poeng lenger opp.... : rolleyes

Nei det er nok lurest å stå over....premiene for slik kjøring er for dyr!!!

Bot, fengsel, uten lappen samt stor sjangs for å skade/drepe seg selv eller andre!!!......Bajas kjøring bør legges til grustaket og banen :)

KJØR PENT ALLE SAMMEN!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var borti samme situasjon for snart ett år siden. Tulling i Opel Calibra (selfølgelig) som skulle kjøre forbi biler rett før en sving.

Jeg lå i 80-90 fikk rimelig sjokk da det lå en bil i feil felt da jeg var på vei ut av svingen. Han klarte heldigvis å kaste seg inn mellom to biler, hvis ikke hadde jeg ikke sittet her nå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn går det når man har for liten motor i bilen.... : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn går det når man har for liten motor i bilen.... : haha :

Evt for liten hjerne. Det samma skjer uans.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur det er mangen som skulle fått ein sånn pris.Dei fleste har vel gjort litt stunts :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ei jente i 25-30 åra bak meg når jeg henta s2`n i oslo i fjor.......som kjørte en gammel toyota camry! hver gang jeg bremsa for kø,kryss etc så jeg i speilet......og der satt denne jenta å så bakover:confused: ....hadde tydelig vis unge/unger i baksetet! og måtte bråbremse hver gang.

hun lå også helt i ræva.....,

så kjørte jeg forbi noen biler for og komme unna denne tvilsomme sjåføren...

men nei da......hun kom faen steike meg etter....og la seg bak meg igjen!!

siste gangen hadde hun låste hjul også...... så jeg svingte av på en buss lomme og slapp henne forbi.......før jeg fikk hjerteinfarkt:o

lå bak henne noen km..helt til hun skulle prøve og kjøre forbi en mazda 929 el.noe sånt.....og kom det en golf 3 imot.....men hun skulle forbi alikevell: klø : .....takket være en god unna manøver av golfen som kom i mot (var godt utti grøfta ) så gikk det bra.:tilber:

da svingte jeg av på en bensinstasjon.....for og ta en liten pause:)

denne personen får iallefall min "lille idiotsjåfør" pris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ei jente i 20-25 åra bak meg når jeg henta s2`n i oslo i fjor.......som kjørte en gammel toyota camry! hver gang jeg bremsa for kø,kryss etc så jeg i speilet......og der satt denne jenta å så bakover:confused: ....hadde tydelig vis unge/unger i baksetet! og måtte bråbremse hver gang.

hun lå også helt i ræva.....,

så kjørte jeg forbi noen biler for og komme unna denne tvilsomme sjåføren...

men nei da......hun kom faen steike meg etter....og la seg bak meg igjen!!

siste gangen hadde hun låste hjul også...... så jeg svingte av på en buss lomme og slapp henne forbi.......før jeg fikk hjerteinfarkt:o

lå bak henne noen km..helt til hun skulle prøve og kjøre forbi en mazda 929 el.noe sånt.....og kom det en golf 3 imot.....men hun skulle forbi alikevell: klø : .....takket være en god unna manøver av golfen som kom i mot (var godt utti grøfta ) så gikk det bra.:tilber:

da svingte jeg av på en bensinstasjon.....for og ta en liten pause:)

denne personen får iallefall min "lille idiotsjåfør" pris

Skal være enig att hu ikke var helt stødig ja.... (men trønderske kvinnfolk er vel ikke helt stødig: haha : ) Bård var ihvertfall ikke høy i hatten forann henne: haha :

var morsommere når han med golfen skulle kjøre forbi da:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ute å kjørte å da skjedde dette

ikke så helt galen den forbikjøringen her heller da...: eek : skal være glad han att det ikke kom bil imot...:rolleye:

forbikjoring.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte hjem fra kristiansand (til stavanger). For folk som kjenner strekningen er det endel klatring osv. Mye oppoverbakker og sånt. Kjørte bak en Helt normal stasjonsvogn med båthenger og båt på som fåretok utallige farlige forbikjøring opp igjennom disse bakkene. Holdt pusten hver gang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte hjem fra kristiansand (til stavanger). For folk som kjenner strekningen er det endel klatring osv. Mye oppoverbakker og sånt. Kjørte bak en Helt normal stasjonsvogn med båthenger og båt på som fåretok utallige farlige forbikjøring opp igjennom disse bakkene. Holdt pusten hver gang

Hvis han tok "utallige" forbikjøringer og ingen av dem endte feil, var dem virkelig så farlige da?

Poenget mitt her er f. eks når media skriver at det bare var flaks det ikke gikk værre og bla bla bla. Det handler ikke om flaks er min mening

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis han tok "utallige" forbikjøringer og ingen av dem endte feil, var dem virkelig så farlige da?

Poenget mitt her er f. eks når media skriver at det bare var flaks det ikke gikk værre og bla bla bla. Det handler ikke om flaks er min mening

Selvfølgelig er det flaks, og selvfølgelig er det farlig!

At det ikke kommer en bil rundt svingen når du foretar en hårreisende forbikjøring har ingen ting med at du er en god sjåfør! Enten er du synsk, eller så har du FLAKS! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du sett situasjonene hadde du nok vært enig med meg i at det var farlig. Vanskelig å beskrive dem i ord men når en normal bil med bilhenger og båt tar forbikjøringer i oppoverbakker uten oversikt er det farlig. I flere situasjoner fikk han kastet bil og henger inn rett før det smalt. Ene gangen kom det til og med et møtende vogntog rundt en blind sving.

Mye kjøring i media kan nok være oppskrytt med dette var virkelig idiotkjøring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye kjøring i media kan nok være oppskrytt med dette var virkelig idiotkjøring

Det var det som var poenget mitt :) Media har en god evne til å vri og vende på alle mulige ting for at det skal virke farligere. Men når jeg har lest "hårsbredd fra døden" og "Bare flaks" mange ganger så gir ikke de ordene mening for meg lenger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en som kjørte forbi slik som "årets bilbøll" foran meg forleden dag... Eneste forskjell var at møtende bil var en uniformert politibil... Kan tro de snudde fort og plukka lappen fra han :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det som var poenget mitt :) Media har en god evne til å vri og vende på alle mulige ting for at det skal virke farligere. Men når jeg har lest "hårsbredd fra døden" og "Bare flaks" mange ganger så gir ikke de ordene mening for meg lenger

Skjønner godt hva du mener. Var en artikkel i avisa her for en stund siden.

Overskriften var "Lek med døden".

Da var det noen som ble stoppa med laser i 115kmt på motorvei med midtskiller og 90-sone.

Litt overdrivelse kanskje? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helvette jeg klarte ikke å vinne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener. Var en artikkel i avisa her for en stund siden.

Overskriften var "Lek med døden".

Da var det noen som ble stoppa med laser i 115kmt på motorvei med midtskiller og 90-sone.

Litt overdrivelse kanskje? ;)

hehe ja ganske stor overdrivelse også ... men tenk om det hadde kommer en elg ut i veien når du kjører 115.. og krasjet.. ikke gunstig.. bedre å kjørt 120 da fordi da hadde du passert før elgen kom: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en som kjørte forbi slik som "årets bilbøll" foran meg forleden dag... Eneste forskjell var at møtende bil var en uniformert politibil... Kan tro de snudde fort og plukka lappen fra han :)

hvis jeg hadde gjort noe slikt forann uniformert politi tror jeg at jeg hadde trødd rimelig godt på gassen etterpå.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt morsomt at de som klarer forbikjøringen er bilbøller, mens de som kræsjer og dreper seg selv og opptil flere andre bare omtales som "omkomne".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.