Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har satt på S6-lister på min 2002 A6

Det jeg lurte på her er om jeg burde lakke de i bilens farge eller i tilnærmet "crom" slik som de børsta alu speilene....

Skal også lakkere bilen helt bed til sommeren og da er spørsmålet... bakfangeren har et svart felt nederst rundt eksosen , hva med å lakkere dette i samme som S6-listene (crom-look)

Skal bytte pottene bak til ovale 120x90mm fra BSR (RAY)

 

Hva syns folket....

 

Legger ved et par bilder

S6-list.JPG

Bakfra.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sånn "krom"-lakk utrolig lite holdbart? Jeg tror jeg ville gått for bilens farge på s6-listene, og beholdt den bakeste biten i svart. Jeg syns den svarte lista over eksosen lager en fin form og definisjon på bakfangeren.

 

Bare mine 2 cent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror da9l er inne på noe : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sånn "krom"-lakk utrolig lite holdbart? Jeg tror jeg ville gått for bilens farge på s6-listene, og beholdt den bakeste biten i svart. Jeg syns den svarte lista over eksosen lager en fin form og definisjon på bakfangeren.

 

Bare mine 2 cent :)

 

Har ikke tenkt å bruke sånn "krom-lakk" har en svoger som er lakkerer og han finner sikkert en farge som er tilnærmet alu speilene og rails'a

Ang bakfangeren så tror vel jeg også at den forblir svart , men kanskje den blir i bilens farge den og .... vi får se

men det er jo fint å få noen tilbakemeldinger da ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke tenkt å bruke sånn "krom-lakk" har en svoger som er lakkerer og han finner sikkert en farge som er tilnærmet alu speilene og rails'a

Ang bakfangeren så tror vel jeg også at den forblir svart , men kanskje den blir i bilens farge den og .... vi får se

men det er jo fint å få noen tilbakemeldinger da ....

 

I så fall burde dere prøve å lakke en annen plastikklist eller tilsvarende først og se hvordan den står i forhold til alu-railsene og kromspeilene. Det kan fort bli seende rart ut med forskjellige blanke overflater, hvis du skjønner hva jeg mener. Men hvis det ser bra ut - så go ahead! Blanke lister er pent :)

 

Når det gjelder bakpartiet så står jeg fast ved det jeg sa om definisjon og form, men jeg kan godt hjelpe deg med en photoshop-variant litt nærmere våren (på et bilde med litt bedre lyssetting enn det du hadde her) så du kan bedømme det selv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I så fall burde dere prøve å lakke en annen plastikklist eller tilsvarende først og se hvordan den står i forhold til alu-railsene og kromspeilene. Det kan fort bli seende rart ut med forskjellige blanke overflater, hvis du skjønner hva jeg mener. Men hvis det ser bra ut - så go ahead! Blanke lister er pent :)

 

Når det gjelder bakpartiet så står jeg fast ved det jeg sa om definisjon og form, men jeg kan godt hjelpe deg med en photoshop-variant litt nærmere våren (på et bilde med litt bedre lyssetting enn det du hadde her) så du kan bedømme det selv. :)

 

Jo sier takk for det , skal ta noen bedre bilder etter at jeg har montert pottene bak , så kan du få fotoshoppe for meg , så jeg kan bestemme meg ut i fra dette....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.