#1 Skrevet Januar 13, 2006 Heisann Har satt på S6-lister på min 2002 A6 Det jeg lurte på her er om jeg burde lakke de i bilens farge eller i tilnærmet "crom" slik som de børsta alu speilene.... Skal også lakkere bilen helt bed til sommeren og da er spørsmålet... bakfangeren har et svart felt nederst rundt eksosen , hva med å lakkere dette i samme som S6-listene (crom-look) Skal bytte pottene bak til ovale 120x90mm fra BSR (RAY) Hva syns folket.... Legger ved et par bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2006 Er ikke sånn "krom"-lakk utrolig lite holdbart? Jeg tror jeg ville gått for bilens farge på s6-listene, og beholdt den bakeste biten i svart. Jeg syns den svarte lista over eksosen lager en fin form og definisjon på bakfangeren. Bare mine 2 cent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2006 jeg tror da9l er inne på noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2006 Er ikke sånn "krom"-lakk utrolig lite holdbart? Jeg tror jeg ville gått for bilens farge på s6-listene, og beholdt den bakeste biten i svart. Jeg syns den svarte lista over eksosen lager en fin form og definisjon på bakfangeren. Bare mine 2 cent Har ikke tenkt å bruke sånn "krom-lakk" har en svoger som er lakkerer og han finner sikkert en farge som er tilnærmet alu speilene og rails'a Ang bakfangeren så tror vel jeg også at den forblir svart , men kanskje den blir i bilens farge den og .... vi får se men det er jo fint å få noen tilbakemeldinger da .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2006 Har ikke tenkt å bruke sånn "krom-lakk" har en svoger som er lakkerer og han finner sikkert en farge som er tilnærmet alu speilene og rails'aAng bakfangeren så tror vel jeg også at den forblir svart , men kanskje den blir i bilens farge den og .... vi får se men det er jo fint å få noen tilbakemeldinger da .... I så fall burde dere prøve å lakke en annen plastikklist eller tilsvarende først og se hvordan den står i forhold til alu-railsene og kromspeilene. Det kan fort bli seende rart ut med forskjellige blanke overflater, hvis du skjønner hva jeg mener. Men hvis det ser bra ut - så go ahead! Blanke lister er pent Når det gjelder bakpartiet så står jeg fast ved det jeg sa om definisjon og form, men jeg kan godt hjelpe deg med en photoshop-variant litt nærmere våren (på et bilde med litt bedre lyssetting enn det du hadde her) så du kan bedømme det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2006 I så fall burde dere prøve å lakke en annen plastikklist eller tilsvarende først og se hvordan den står i forhold til alu-railsene og kromspeilene. Det kan fort bli seende rart ut med forskjellige blanke overflater, hvis du skjønner hva jeg mener. Men hvis det ser bra ut - så go ahead! Blanke lister er pent Når det gjelder bakpartiet så står jeg fast ved det jeg sa om definisjon og form, men jeg kan godt hjelpe deg med en photoshop-variant litt nærmere våren (på et bilde med litt bedre lyssetting enn det du hadde her) så du kan bedømme det selv. Jo sier takk for det , skal ta noen bedre bilder etter at jeg har montert pottene bak , så kan du få fotoshoppe for meg , så jeg kan bestemme meg ut i fra dette.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...