Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg skal lakkere opp igjen dørelistene mine pga. lakkslipp, og lurer da på vedrørende hvordan jeg skal få av lista av døra dvs. lista midt på døra, hvordan sitter denne, og er det mulig å få den av på en "human" måte uten å ødelegge denne ?

Lurer også litt på lista som fortsetter bak døra, hvordan ta av denne ?

Har sett litt på ETKA og prøvd selv men vil helst ikke ødelegge noe..

All hjelp mottas med takk =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Listene sitter med låseklips på innsiden av døra.. Går helt fint å ta de av på en "human" måte ja ;) . De som sitter på bakskjermen må også tas av fra innsiden, så der må du ta av sidedekselet som sitter bak. Den lille foran er jeg noe usikker på hvordan du kommer til, men den sitter sikkert på samme måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hørtes bra ut...

Muligens jeg er en n00b altså, men skjønner faktisk ikke hvordan jeg skal ta av dørtrekket, jeg har prøvd et par ganger men har ikke fått de av..

Alle tips mottas med takk =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dørtrekket sitter festet med skruer.. :

I underkant av dørhåndtaket har du tre små hull. I de hullene sitter det hver sin umbrako skrue ( husker ikke størrelsen i farta ), disse må du skru ut og ta av håndtaket og skru ut stjerneskruene som sitter bak håndtaket.

I øvrehjørnet av døra sitter det en liten stjerneskrue som også må løsnes.

Du må også ta av vindussveiva hvis du har det, dekselet skyver du bare av hvis du skyver fra knotten og ut ( inn mot senter ).

Deretter er det "bare" å løfte trekket opp og ut. Pass på at du ikke prøver å dra trekket til deg da det sitter med mothaker så du må banke det rett opp først.

Håper det var til noe hjelp ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.