#1 Skrevet Januar 13, 2006 Er på leiting etter noen coilovers som jeg kan skru opp til ca original høyde når vinteren kommer på Beetle`n min, og godt ned mot bakken om sommern. Har leita en stund nå men jeg finner ikke noe som går å skru noe høyere enn -30mm Og her oppe i nord så subber jeg allerede, da jeg har montert et originalt stål-beskyttelsesdeksel under bunnpannen min. Og det er også problemer å finne noe som er justerbart bak også, som regel er det bare en fast senking bak, og justerbart foran. Hadde blitt veldig takknemlig for hjelp her, hvis noen har peil på noen gode coilover-sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2006 Baard her på forumet har jo KW 2 på sin beetle kan jo sende han en pm og spørre hvordan det funker link til bil profilen hans http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=235 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2006 Den senker jo fra -40mm, så da blir det for lavt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2006 Ingen som har vært borti noen gewinde til Golf IV som man kan skru opp til originalt altså ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2006 Ingen som har vært borti noen gewinde til Golf IV som man kan skru opp til originalt altså ??? Svært få gewinde som senker så lite. Er vanskelig å lage dempere som "har så langt register". Har du sjekket Patec, Eibach og Bilstein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2006 Tja, står ingenting på hjemmesiden til Patec at de er Tüv-godkjente, og det er jo en fordel... Samt at det er i rustfritt så jeg slipper å slite behinden av meg for å skru det opp og ned vinter og sommer Eibach og Bilstein er heller ikke oppgitt at de er Tüv-godkjente: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...