Coilovers New Beetle/Golf IV

Anbefalte innlegg

Er på leiting etter noen coilovers som jeg kan skru opp til ca original høyde når vinteren kommer på Beetle`n min, og godt ned mot bakken om sommern.

Har leita en stund nå men jeg finner ikke noe som går å skru noe høyere enn -30mm :( Og her oppe i nord så subber jeg allerede, da jeg har montert et originalt stål-beskyttelsesdeksel under bunnpannen min.

Og det er også problemer å finne noe som er justerbart bak også, som regel er det bare en fast senking bak, og justerbart foran.

Hadde blitt veldig takknemlig for hjelp her, hvis noen har peil på noen gode coilover-sett. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den senker jo fra -40mm, så da blir det for lavt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vært borti noen gewinde til Golf IV som man kan skru opp til originalt altså ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vært borti noen gewinde til Golf IV som man kan skru opp til originalt altså ???

Svært få gewinde som senker så lite. Er vanskelig å lage dempere som "har så langt register".

Har du sjekket Patec, Eibach og Bilstein?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, står ingenting på hjemmesiden til Patec at de er Tüv-godkjente, og det er jo en fordel... Samt at det er i rustfritt så jeg slipper å slite behinden av meg for å skru det opp og ned vinter og sommer : rolleyes

Eibach og Bilstein er heller ikke oppgitt at de er Tüv-godkjente: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.