Problem med fjernstyring til sentallås

Anbefalte innlegg

Har fått problemer med fjernstyringen til sentallåsen på min A6 (99mod), først begynte dørene å låse seg av seg selv, når jeg trykket på fjernkontrollen låste den opp dørene men for så like fort å låse seg igjen, etter noen dager så sluttet fjernkontrollen å funke helt. Regnet da med at batteriene i kontrolleren var tomme byttet batteri i kontrolleren samt at jeg kjøpe et nytt batteri til bilen da dette også var i dårlig forfatning, tenkte kanskje dette var en liten årsak til problemene, Men etter at jeg hadde gjort dette var det forsatt ikke liv i kontrolleren. Jeg har lest av feilkoder med vag-com der var det noen feilmeldinger på sentrallås slettet disse fikk ikke opp nye feilkoder, men ennå vil ikke fjernkontrolleen fungere, er det noen som har noen forslag på hva problemet kan være. NB sentrallåsen funger når jeg låser opp døren med nøkkel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du må kode nøkkel på nytt.Kansje du må skifte fjernkontroll.dettte kan dei sjekke på vag versksted

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta meg en tur dit da, men takk skal du ha for svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det til etter at jeg hadde fulgt tips nr 1 til Roy Antonsen, all takk til Roy :) Hvis andre har samme problem kan de lese om dette HER

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at du fikk det til :-) Synd ikke Geir med S6'n i samme post fikk det til da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.