Faceliftskjermer på 96' A4

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle ha på faceliftskjermer på min 96' A4...

 

Men på faceliftskjermene er det en annen list...

Hvordan blir dette? Går det ann å sette på listene som er på 96' skjermene og kommer dem på lik høyde med listene på døren??

 

Og er det kunn de orginale blinklysene i skjermen som passer faceliftskjermene?? Noen som vet???

 

HJELP HJELP HJELP!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp!

 

Ingen som vet??? :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

,,B*U*M*P*,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,B*U*M*P*,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,B*U*M*P*,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Ingen,som,vet?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er hensikten med å bytte skjermene?

Er det bare for å få på nye sideblinklys så er det vel ikke vært jobben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ene skjermen må byttes og den andre har jeg lyst å lakke opp igjen pga en styg ripe/hakk så da har jeg lyst å bytte dem ut hvis det ikke er for mye arbeid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ha på faceliftskjermer på min 96' A4...

 

Men på faceliftskjermene er det en annen list...

Hvordan blir dette? Går det ann å sette på listene som er på 96' skjermene og kommer dem på lik høyde med listene på døren??

 

Og er det kunn de orginale blinklysene i skjermen som passer faceliftskjermene?? Noen som vet???

 

HJELP HJELP HJELP!!!

 

Den lakkerte lista passer. Lik høyde.

 

Du får blinklys med klart, og sota glass på NBS. Hadde det på min bil, men slipte ned e-merkinga, og polerte opp igjne! Blei helt glatte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lakkerte lista passer. Lik høyde.

 

Du får blinklys med klart, og sota glass på NBS. Hadde det på min bil, men slipte ned e-merkinga, og polerte opp igjne! Blei helt glatte.

 

Så hullene er som man fester listen i er i lik høyde altså?

Har jeg forstått deg riktig?

 

Men, passer skjermen mot døra på samme måte?

Syns faceliftskjermen ser litt anerledes ut?

Avrundet hele veien mens på min går den ut der listen er hvis du forstår hva jeg mener??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har faclift skjermer du kan få kjøpt av meg!!

skal ha styling på bilen så då må dei byttast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har faclift skjermer du kan få kjøpt av meg!!

skal ha styling på bilen så då må dei byttast.

 

Send meg en pm med hvor mye du skall ha for dem osv da så skall vi se om vi blir enig :);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.