#1 Skrevet Januar 14, 2006 Hva må til får å få VR6'n(Corrado 94') til å fungere i Corrado 92'? Er det bare å bytte ledningsnettet i motor rommet, altså plug'n'play? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2006 Her her en liste over hvilke deler som kan brukes når du bygger vr6 i golf 2... Siden det er samme chassis type gjelder dette for Corrado også. Hyperlink til den vide verdens veven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2006 Vansklig å finne noe konkret der, det står så mye! Virker som man må ha lendningnett motorrom/til innstrument, + innstrument.... Noe som har gjort det her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2006 Når jeg skulle sanke deler, skrev jeg ut lista i papirformat og krysset av det jeg hadde og merket det jeg måtte skaffe meg. Blir altid rotete på en skjerm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...