#1 Skrevet Januar 14, 2006 Hva er det her for noe?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2006 "Ølitt" rust bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2006 Hørt om rust? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2006 Åhh, er det det som er rust... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2006 Tjaaaa.... ikke godt å si men, ligner litt på rust eller såkalt stålmark. Mener å ha sett noe lignende på volvo 240 før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2006 når er neste eu godkjenning: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2006 En kveld med sveiseapparatet så er mye gjordt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2006 Er vel ganske standard på gamle type 81/85 med henger feste..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2006 Uff:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 14, 2006 Hva er det her for noe?! Letting av bil til banekjøringssesongen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2006 Har bilen gått på saltet veier i Hallingdal? (ser den er KB registrert.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2006 Du er da sveiser Tore Magne !!! Bare å sette i gang Er det gamle 80`en din det er bilde av ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 14, 2006 Skjedde i går da jeg henta ei blokk til Kim Andre, bare slapp'n baki der.... Det går ikke ann å sveise noe som bare er rust! Ja,har ikke mange ukene igjen denne bilen her. Har gått på Toten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 14, 2006 Blir jo nesten som på dette bildet det. hentet fra prosjekt tråden til Tor Inge Hansen. En kveld med sveiseapparatet her også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 14, 2006 audi 50 enn polo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 14, 2006 audi 50 enn polo? Polo mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 14, 2006 Det derre der er ett sikkert tegn på at bilen har gått i sverige! "Svenskekrom" kalles det! Men er jo faktisk mindre av det på -61 Thunderbird'en min jo! Og den er på stadiet "restaureringsprosjekt" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 14, 2006 Polo mener jeg å huske Nix, det var en ekte 50, jeg hjalp ham med å trekke den ut av buskaset (quattro ruler!), og jeg var seriøst redd for å trekke bilen i to pga all rusten. Før vi trakk den ut så jekket vi opp fronten for å fjerne caliperne (løsne forhjula så de kunne trille) og da sviktet bilen med flere centimeter i torpedo/A-stolpen, det var nesten ingenting igjen av metallet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 15, 2006 Hiv på noe rustfjærner, så er du kvitt problemet.he he: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 15, 2006 Hiv på noe rustfjærner, så er du kvitt problemet.he he: smil : Blir kvitt halve bilen i samme slengen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...