#1 Skrevet Januar 14, 2006 Hei, jeg motet meg i dag opp til selv å bytte bremseslanger foran på min passat 2000 modell. Jeg leste meg i forkan opp her på forumet, kjøpe lufteverktøy ("trykkluft" fra reservehjul) på bilextra. Jobben gikk fint helt til jeg skulle lufte bremsene... Jeg klarte i min iver å tømme tanken for bremsevæske mens jeg luftet venstre forhjul.. Resultatet ble selvfølgelig svært mye luft i systemet. Hva må jeg gjøre nå...? Kan jeg starte opp luftingen som vanlig ved oppstart høre bak, osv, eller må jeg inn på verksted for tømming av luft i "ESP pumpen" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2006 Luft på vanlig måte. Høyre bak, venstre bak, høyre foran, venstre foran. Har iallefall ikke pleid å gjøre det noe annerledes på jobb om vi ikke har skiftet ABS pumpa eller noe sånt. Pass på å ha nok væske i tanken nå da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2006 Flott, jeg har nå tatt en prøvetur, og bremsene funker helt ok. Takk for helpen. Mvh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...