#1 Skrevet Januar 14, 2006 Skal kjøpe meg nye 18" felger til sommeren, men har ikke snøring på hva jeg skal kjøpe Helst krom, men vurderer også vanlig lettis. Noen som forslag??? Bilen er en Audi S4 92 mod. Har tenkt litt på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2006 Farge på bilen ? Er bilen senka ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2006 Bilen er mørk blå, ser svart ut. Ja den er senka. Bilder av bilen ligger på Audi tråden merket Prosjekt Audi S4 2.2 92 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2006 Sjekk billig felg med dekk fra danmark! A8 KROM med dekk til 13000: eek : http://www.daekimporten.dk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt svarte 19" felger til audi?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt svarte 19" felger til audi?? Svarte felger blir etter min mening feil på 99 av 100 biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2006 Svarte felger blir etter min mening feil på 99 av 100 biler ja du har vel rett! Men er den ingen som har en formening om de felgene på de øverste bildene??? Skal ha 19" ikke 18":) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2006 synst den øverste va tøff eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 19, 2006 Tror den kromma felgen hadde gjort seg på din bil. Krom felg på sort/mørk bil er meget fint. Synes jeg da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 19, 2006 Krom felg på sort/mørk bil er meget fint. Synes jeg da: rolleyes ..særlig om han får lakt krom rundt vinduene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 19, 2006 Oh,da blir det en vinner: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...