Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Ønsker å ha Golf IV speil på min Golf 3, og lurer da på om det er noen styling produsenter som lager slike speil, eller om de bilene jeg har sett med slike speil montert, er "selvlaget"?

 

mvh,

VegardAA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk for raskt svar :)

kommer til å vurdere disse sterkt, liker utseendet på mk4 sine speil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvilke speil det er Cult Society selger, men speilene fra en 3.5 Cabrio burde vel være bolt-on?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan godt være, men kom 3.5 med manuelle speil da? trodde disse kun kom i elektriske :/ har (dessverre) en golf cl : rock :

men har planlagt å "skifte" til elektrisk til sommeren, men får se, takk for tips forresten! =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan godt være, men kom 3.5 med manuelle speil da? trodde disse kun kom i elektriske :/ har (dessverre) en golf cl : rock :

men har planlagt å "skifte" til elektrisk til sommeren, men får se, takk for tips forresten! =)

må du ha elektriske da? ingen ser forskjell også driver man jo ikke å leker med speilene hele tiden selv om man har elektriske ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.