#1 Skrevet Januar 14, 2006 Noen med erfaring på montering av disse? Krever det nye fester for hengslene, hurra koblinger ala. borr ett hull her og der? Eller bruker det kun de orginale festene? Noen norske seriøse forhandlere på dette? Mvh: Helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2006 Noen med erfaring på montering av disse? Krever det nye fester for hengslene, hurra koblinger ala. borr ett hull her og der? Eller bruker det kun de orginale festene? Noen norske seriøse forhandlere på dette? Mvh: Helge Lars Frang Riise vet vel åssen det er med montering på dette... Sikkert flere på forumet her også. Norsk Bildelsenter er vel seriøse på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2006 Ellers har vel enten powerzone eller eyecandy noen dører også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2006 http://www.streetdesign.no har også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2006 Good Damit! Sjekka litt rundt nå. Og fytti katta for en vanvittig pris de tar for to dørhengsler. 15.000,- gahh! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2006 prisene kommer vel ned på jorda etter hvert... men det kan jo ta sin tid:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2006 Nå er det hakket før jeg starter en egen styling sjappe. Prisene til diverse norske "styling sjapper" er helt ville! Takk og pris for at jeg oppdaga tyskland i tide. Phu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2006 Hva er prisen på lambo dører der da? syykt kult, men så er det prisen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2006 Halv pris i allefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2006 Hadde jeg vært deg så ville jeg bestilt det rett fra Tyskland. det er jo ikke noe stress det. og da slipper du MYE billigere unna. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 22, 2006 Hadde jeg vært deg så ville jeg bestilt det rett fra Tyskland. det er jo ikke noe stress det. og da slipper du MYE billigere unna. TThomaz Vurderer faktisk å begynne å selge diverse billig her på berget. Bare for å gi dagens stylingsjapper et stikk i siden. Er ikke noe stress å bestille fra tyskland nei, alt til min bil er hentet fra tyskland. Pluss at jeg har tatt inn diverse for andre fra tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 22, 2006 Fant disse på QXL.http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=22686518&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=5&Catg=11562 Er ikke så verst pris vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 22, 2006 Fant disse på QXL.http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=22686518&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=5&Catg=11562 Er ikke så verst pris vel? Uff,styr unna ALT som er universalt! Gå for bolt-on,mye bedre å betale litt mer for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 23, 2006 hei.. du har vell ikkje noken linker til tyske styling sjapper?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 23, 2006 Einevoll sjekk denne: http://vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=14381 Enough OT.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 23, 2006 takk takk!! men eg har planer om å kjøpe styling direkte fra tyskland ikkje gjennom firma.. tenker på seidl St2 bredding:) noen som veit om tyske sider som selger dette settet:confused: koster jo 25.000,- her i norge: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 23, 2006 Nå er det vel også noen kit som er manuelle og noen som er elektriske? Har sett manuelle hvor man åpner døren utover som på en vanlig bil, og deretter åpner døren oppover som på en Lambo. Og sett elektriske som man trykker på en knapp på bilen som gjør at døren går rett opp av seg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...