#1 Skrevet Januar 14, 2006 Har kjøpt meg en audi 90q med en 10v turbo og har et problem med at turtallet ikke går ned på hvis jeg ligger i 3,4,5 giret og clutcher ut (setter den i fri) så holder den seg på 3000 og går ikke ned før jeg setter den i gir igjen. noen som vet hva det kan være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2006 Har kjøpt meg en audi 90q med en 10v turbo og har et problem med at turtallet ikke går ned på hvis jeg ligger i 3,4,5 giret og clutcher ut (setter den i fri) så holder den seg på 3000 og går ikke ned før jeg setter den i gir igjen. noen som vet hva det kan være?? På min så gjekk spjeldstyringen som er berekna på cruise kontrollen tregt så denne hindret gass spjellet i å lukke... Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2006 hva gjorde du med det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2006 hva gjorde du med det da? Store mengder 5-56 og opp og igjen med gasspjeldet 500 ganger.... Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2006 hahahaha.. ja da får vi håpe det er spjeldet da herre min hatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2006 Jeg har samme problem på min 10V sugemotor (HY) fra tid til annen. Det er tomgangsregulatoren som slipper gjennom mer luft av en eller annen grunn. Dersom jeg napper kontakten av denne går turtallet ned (Da litt for lavt selvsagt). Jeg tror det er styringen til denne, eventuelt signaler den får inn som er problemet. Du kan jo prøve å nappe av ledningen du også.. Jeg gidder ikke bruke mer tid på min.. Skal inn med 3B motor nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2006 Jeg har samme problem på min 10V sugemotor (HY) fra tid til annen.Det er tomgangsregulatoren som slipper gjennom mer luft av en eller annen grunn. Dersom jeg napper kontakten av denne går turtallet ned (Da litt for lavt selvsagt). Jeg tror det er styringen til denne, eventuelt signaler den får inn som er problemet. Du kan jo prøve å nappe av ledningen du også.. Jeg gidder ikke bruke mer tid på min.. Skal inn med 3B motor nå må vel prøves det og.. men jeg har allerede en bil med 2.2 20VT, så motorbytte blir det ikke da 10V lyden er GENIAL!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2006 Hehe... lyden kommer jeg nok til å savne ja... En 10V med ca 1.5 bar trykk og EFI kunne være et godt alternativ det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 21, 2006 Jeg har samme problem på min 10V sugemotor (HY) fra tid til annen.Det er tomgangsregulatoren som slipper gjennom mer luft av en eller annen grunn. Dersom jeg napper kontakten av denne går turtallet ned (Da litt for lavt selvsagt). Jeg tror det er styringen til denne, eventuelt signaler den får inn som er problemet. Du kan jo prøve å nappe av ledningen du også.. Jeg gidder ikke bruke mer tid på min.. Skal inn med 3B motor nå da har jeg prøvd å nappe ut å sette inn igjen.. etter dette har den vært upåklagelig til idag.. men bilen skal ikke brukes på 3uker uansett da gassfoten min er rasert: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2006 da har jeg prøvd å nappe ut å sette inn igjen.. etter dette har den vært upåklagelig til idag.. men bilen skal ikke brukes på 3uker uansett da gassfoten min er rasert: bh : jaja... men du berget bilen, og det er jo det viktigste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 22, 2006 hsh... stuntet er hemmelig: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...