#1 Skrevet Januar 14, 2006 Noen som vet hvor det finnes styling til avanten? eller går det an å bruke fangere og skjørter til sedan-en?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2006 søk og du vil finne.... uansett så vil du finne ut at det ikke finnes noe "fornuftig" styling til C4 chassi....anbefaler deg senk og pene felger, evt spandere på deg en S6 front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2006 S6 Front og senk er en vei å gå for disse bilene. Hvis du føler trangen for plastikk på bilen så finnes det firma som lager slikt. Seidl blandt annet. Selv synes jeg ikke disse bilene blir noe finere med masse plast på... men det er nå meg. Du kan jo stikke innom på neste lokallagsmøte (det er vel egentlig julebordet (på etterskudd) som skal være i Arendal neste fredag. Vi er en god gjeng med C4 biler (som dukker opp i hytt og gevær). Linker til Seidl: http://www.seidl-tuning.de/katalog.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2006 Noen som har erfaring med å chippe denna motoren?? har tenkt på å kjøpe meg en slik. BSR har en som øker fra 140hk til 163 hk og fra 290 til 341nm. der høres jo bra ut denne koster kr 4350. Noen som har hørt om rimligere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2006 Jeg har RS front fra SGI på min. Har også ABT chip, 170 hk? men har aldri kjørt 2,5 uten chip så jeg vet egentlig ikke om det virker noe særlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...