#1 Skrevet Januar 14, 2006 skal lakke de plastgitra som sitter i fangern på golf 4 og da tenkte jeg å vaske dem før jeg ga dem til lakkereren. Så da lurte jeg på hva som er best å vaske med for at lakken skal sitte. duger det med f.eks rødsprit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2006 Acceton? Det fetter ikke i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2006 har dem det på bensinstasjoner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2006 Det har dem der de selger maling å sånt. men er det ikke mer vanlig å bruke tynner til dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2006 Overlat dette til lakkereren så ikke du risikerer koking av lakken!!! Enkelte lakk-typer kan koke av de rareste ting. Så la heller være å gjøre noe med de gitterene...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2006 Teknisk Isopropanol er utmerket til dette,men det beste er vell silikonfjerner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2006 viss du leverer dette til ein lakkerer så fikser han dette. går utifra at han veit kva han driver på med. isopropanol er veldig bra, fåes på bensinstajoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2006 viss du leverer dette til ein lakkerer så fikser han dette. går utifra at han veit kva han driver på med. isopropanol er veldig bra, fåes på bensinstajoner. De vasker over med silikonfjerner etc før de lakker så trenger ikke å vaske det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2006 ok. da lar jeg det være =) takker for hjelpa =)=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 15, 2006 Hvis delene er veldig møkkete så er det kjekt å vaske de litt først (med rent vann f.eks) så du ikke leverer et gjørmebad til lakkering. Men de trenger ikke skinne. Bedre å motta noe som er rent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...