Autopowertreff sigdal 14.01.2006

Anbefalte innlegg

Retter en stor takk til Terje og Jan for arrangementet, det var helt topp.

I tillegg fortjener Per en takk for at han holdt ut med meg som reisefølge...og sist men ikke minst...Adrian og Teamet for en ufattelig morsom biltur på slutten av dagen, den kommer til å bli husket leeeeenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg fortjener Per en takk for at han holdt ut med meg som reisefølge...

Det var da så lite, hvis du bare vil hjelpe meg med å få de tre videoklippene på nett så er vi skuls ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da så lite, hvis du bare vil hjelpe meg med å få de tre videoklippene på nett så er vi skuls ;)

Kom igjen du...send de på mail eller noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper treffpunkt kjenner sin besøkelsestid her, det må være materiale til en større føljetong her, det er mer enn bare en IMSA motor i den bilen som gjør den spesiell.

Det er allerede avtalt og ordnet med...

Ellers forelslår jeg herved at årests innslag på årsmøtet i lokallaget blir en teknisk gjennomgang av alle duppedingsene i S2'en!

Johan

Det tipper jeg Jørn gjør med glede...vi får bare se om han er hjemme når vi avholder årsmøtet...og siden det ikke er satt ennå så ordner det seg sikkert.

Back to topic

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(...) Adrian og Teamet for en ufattelig morsom biltur på slutten av dagen, den kommer til å bli husket leeeeenge.
Bare hyggelig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ligger det en film fra treffet. Kvaliteten er ikke all verden pga. kameraoptikken ikke var så veldig glad i kulda, men det er greit nok...er jo ingen proff heller da...

Litt digresjon til trådens emne:

Proff nei, men det er ingen av oss. Jeg må uansett kommentere at jeg er imponert over filmingen din. Du får med ting som er interessante å se på, holder deg til et objekt og gjør videoen komfortabel å se på. Litt øving med zoom så er du nærmere med proff enn du aner.

Du burde absolutt bidra til klubb DVD 2006 i alle fall hvis du fortsette med slikt videomateriale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var da en grei filmsnutt det der Lars-Inge! : ja :

Bare synd det ble litt tåkete på siste biten, men lyden er jo med :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen du...send de på mail eller noe...

Har fått hjelp av Tommy, ellers takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her prøver vi igjen med mine 3 små klipp...

Sånn ja, flink gutt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker for hyggelige tilbakemeldinger.

Fikk problemer med kameraet, det virket ikke som om optikken likte kulda noe særlig og det ble derfor utydelig når jeg zoomet inn på slutten...tok det med på grunn av lyden... :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten snutt av S2'en til Jørn...kvaliteten er så som så...det er filmet med digitalkameraet...

Filmen finnes her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.