hvilken olje bruker Møller når de tar service på kjerra?

Anbefalte innlegg

hvilken olje bruker de på golf 4 1.8 99 modell ? trenger litt etterfylling og da er det kanskje kjekt å bruke samme olja som på servicen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varierer vel litt tror jeg, men Hamax auto på Hønefoss bruker shell. Din blir vel evt fylt Shell helix ultra 5-40 eller Shells Longlife olje hvis bilen har longlife service. Oljespesifikasjoer skal stå i serviceheftet ditt f eks. 503 00, 501 00

505 01 eller noe sånt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Gromstad Auto her i Arendal bruker de også Shell. Det er ikke værre enn at du tar en telefon til det verkstedet du har fått utført service og spør hva slags olje de bruker der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle verkstredene i Bergen bruker Shell og. Det får vi fra importør, så regner med at 90% av verkstedene rundtom i landet bruker det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Askim kjører de konsekvent på Mobil 1, og har vel alltid gjort det og så vidt jeg vet.... trodde egentlig de fleste brukte Mobil, men det er kanskje Shell som har tatt over rundt omkring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell hos alle møller i sogn og fjordane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell i egersund. iallefall fikk jeg det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.