Haster! Spm ang montering av FMIC fra EVO på Passat

Anbefalte innlegg

HEi folkens..

 

Har demontert det meste fremme på bilen nå og skulle begynne å montere IC-en, men så fulgte det ikke med noen form for bruksanvisning og sliter med å finne ut hvordan denne skal monteres (fulgte oxo med masse skruer som jeg ihvertfall ikke vet hvor skal).

Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få festet cooleren der oppe (se bildet), for jeg klarer ikke helt å se hvordan den ska festes. Har prøvd mange måter, men da passet det ikke på den andrte siden..

 

Så visst det er noen som har montert denne cooleren og kan gi meg et svar så hadde d vært meget hyggelig..

 

Trenger svar så fort som mulig da bilen helst bør være klar til i morgen..

untitled.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker..

Ser ut til at de festene ska festes der jeg trudde, men må tvinges litt på plass tenker jeg.. Må bare ordne noen lengre bolter.. :)

men vet du/noen om det har noe å si om at cooleren ligger helt inntil oljekjøleren, eller bør den ha en avstand på ca 1 cm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske ar den ble liggende helt intill på A4`n min. Mener du kjølerøret til servoen eller AC radiatoren som ligger bak IC`n ? Kjølerøret til servoen måtte jeg bøye litt forsiktig på og tilpasse braketten litt for å få festet den skikkelig. Tror IC`n lå helt intill AC radiatoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. mente ac radiatoren ja.. :)

Takk for svar ihvertfall.. Kom godt med.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik.. Da var cooleren på plass :)

Blei ganske bra syns jeg, og skal få lagt ut bilder når jeg skal bytte den spaken for å åpne panseret som desverre knakk under demontering av fanger hehe.. :P

 

Takk for tips Paul

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid gøy når nye deler er på plass : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.