#1 Skrevet Januar 15, 2006 Kan noen hjelpe med koblingen av el-viduer? det sitter tre kontakter i ledningsnette som jeg ikke har peiling på, skal det være releer til disse. disse er i tillegg til de kontakter som går til brytere og støm/jord. Håper noen kan svare på dette og gi meg ett tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2006 Sikkert lurt å fortelle hvilken bil det er snakk om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2006 Sikkert lurt å fortelle hvilken bil det er snakk om... Det har du helt rett i :-) det er en audi 100 avant 1994 mod. el-viduene og ledningsnettet kommer i fra en A6 avant 1996 mod. håper det kan hjelpe noe med ett svar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2006 Skaff koblingsskjema for el-vinduene. Jeg holder selv på å montere i min 90, og med skjemaet så kan du lese av hvor alle ledningene skal utifra fargene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2006 Har lagt ved et par .pdf-filer. Se om disse hjelper deg i veg Power Window Circuit (1 of 2).pdf Power Window Circuit (2 of 2).pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2006 Har lagt ved et par .pdf-filer. Se om disse hjelper deg i veg Takker for hjelpen det hjalp lankt på vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...