#26 Skrevet Januar 24, 2007 ja,får håpe di gjør seg skulle ha kommet på ca 18k uten dekk men fikk det en hel del billigere på grunn jeg jobber med han som tar inn ssr i norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 25, 2007 Satan! Det der var lekre felger, de kommer også til å sitte som et skudd på bilen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 25, 2007 Veldig nice. men syns fargen på rommet ditt va litt femi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 25, 2007 hehe, mobbe du den fine fargen min. tenkte eg sgo lakka bilen din Stian den fargen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 25, 2007 hehe, mobbe du den fine fargen min.tenkte eg sgo lakka bilen din Stian den fargen: smil : he he hadde vert litt nertur viss eg sko komt å sitt så hadde an vert den fargen Men men, blir knall bra med de tror eg. 215/35 e eg kan bli ganske bra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 25, 2007 tenkte jeg skulle bruke 215/40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 26, 2007 WOW! Blir helt rett det der! Veldig fine felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 26, 2007 prøvte på en felg i dag, men på grunn av en idiot som ikke klarte og sende rett ET ,så nå må jeg til med 15mm spacer. fikk ET 39 og 26,jeg skulle ha 26 og 14. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 28, 2007 tatt me mobilen så ble ikke så bra.men det ser utrolig bra ut: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 28, 2007 Det va en jævlige kalipper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 30, 2007 Det blir jo bra, kipt du fikk feil ET. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 30, 2007 ja, men tror jeg har fått orden på det nå, et 26 fikk plass til fremme, me ca 4.5mm klaring fra fjøbein.bak setter jeg på et39 med en 15mm spacer, og håper på det beste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...