#1 Skrevet Januar 15, 2006 hei, er på leiting etter sånne type endestykker.. Noen som veit hvor jeg kan få tak i dette til en hyggelig pris?? Skal ha 4 stk så det kan ikke koste så mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2006 Bil rekvisitta butikker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2006 Biltema, Mekonomen, Thorsov bilrekvisita, Bilutstyr, Eiker motorshop og kanskje hos noen som driver med eksosanlegg ala Svendsen eksos e.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2006 Hvor store skal de være (bredde, høyde, dia. på inngang). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2006 Hvor store skal de være (bredde, høyde, dia. på inngang). jeg veit ikke. skal bare passe innpå det røret jeg har der fra før. ellers så vil jeg ha de ca 7 cm brede.. men, dette er ikke noe krav... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2006 har sånn på tdi'en min. kjøpte den på svendsen eksos. men den var dyr. ca. 800kr tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2006 Universalt enderør fra Biltema: Delenummer 79-422, pris 249,- pr stykk. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1447&iItemId=93782 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2006 Mobilsentrum selger vel også noe lignende greier. Kvaliteten er vel ikke all verden da hehe. http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=648268025&n=1199131758 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 16, 2006 jeg vurderer fatisk å gå for de på biltema... trenger noe som ikke koster nå, kommer til å bytte det ut etter hvert igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...