Dobble runde eksos-ender som peker litt ned. Hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Tenker på dobble 2" eller 2,5" runde endestusser som bøyer bittelitt ned i endene.. Har sett rundt litt men finner ikke noe spesielt noe sted.. Tenkte å kanskje lage det selv ved å bruke 2 ferdigbøyde rustfrie bøyer og sveise det på den potta jeg har, men blir sikkert litt jobb...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha de nedover da Håkon? Bygge om til TDI? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha de nedover da Håkon? Bygge om til TDI? : haha :

 

Litt lei det dtm-greiene som sitter på nå.. Så har lyst på noe nytt.. :) Ikke noe oljebrenner enda iallefall... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kanskje et dårlig forslag, men på nyere a6 Tdi er er det jo doble rør som peker nedover. Ganske grove også, men ikke ordentlig blanke. Poleres kanskje?

Litt overkill å kappe i filler ei slik potte om du ikke skulle få tak i ei brukt da men... Har ikke sett det noen andre steder enda iallefall, men lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kanskje et dårlig forslag, men på nyere a6 Tdi er er det jo doble rør som peker nedover. Ganske grove også, men ikke ordentlig blanke. Poleres kanskje?

Litt overkill å kappe i filler ei slik potte om du ikke skulle få tak i ei brukt da men... Har ikke sett det noen andre steder enda iallefall, men lykke til.

 

 

Slett ikke dumt, men det er å få tak i da.. hehe.. Dumt å kjøpe hele potta da jeg skal bruke kun endene... :)

Pål Andre hadde sånn jeg vil ha på sin.. Par bilder..

 

kid6.jpg

 

a42.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å kjøpe 2" eller 2,5" meierirør med stor radie så har du til flere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å kjøpe 2" eller 2,5" meierirør med stor radie så har du til flere ;)

 

 

Ja har tenkt på det, eller kjøpe en 90 graders bøy i rustfritt krommet stål og kutte akkurat nedenfor der bøyen begynner sånn at jeg får litt bøy på den nedover... Eller en 45 graders bøy om det passer bedre.. Må ha den lille bøyen nedover.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller ta dtm potta og snu den oppned. da peiker det nedover: haha : : haha : : haha : : haha ::nana::rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller ta dtm potta og snu den oppned. da peiker det nedover: haha : : haha : : haha : : haha ::nana::rolleye:

 

 

Har tenkt tanken i nøyaktig et sekund.. Funker dårlig.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.